Klachten en suggesties

Als u een klacht heeft, is het belangrijk dat u zo snel mogelijk een reactie van ons ontvangt. Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u dan ook een ontvangstbevestiging. Hiermee wordt de klachtenprocedure gestart.

Vervolgens wordt uw klacht in behandeling genomen. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht, wordt uw klacht behandeld en beantwoord. Hierover ontvangt u van ons een schriftelijke reactie (per post of e-mail, afhankelijk van uw voorkeur). In sommige gevallen is er aanvullende informatie nodig om uw klacht zo adequaat mogelijk te kunnen beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn om uw klacht naar behoren te kunnen afhandelen, dan geven wij zo snel mogelijk een indicatie van de termijn waarop u een antwoord kunt verwachten.

Voordat u een klacht indient

Op onze website verstrekken wij zoveel mogelijk informatie, om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Wellicht vindt u hier al de benodigde informatie. U kunt over uw vraag of klacht ook eerst contact opnemen met onze klantenservice. Deze klantenservice is per e-mail en telefoon te bereiken. Wij helpen u graag uw probleem zo snel mogelijk op te lossen en streven er dan ook naar om binnen 4 uur een reactie te geven op uw e-mail. Telefonisch wordt u uiteraard direct geholpen.

Het indienen van uw klacht

Wilt u toch liever uw klacht indienen, dan kan dit per e-mail of per post.

U ontvangt dan zo snel mogelijk een schriftelijke reactie op uw klacht. Binnen 5 dagen ontvangt u een ontvangstbevestiging, waarna de klachtenprocedure wordt gestart.

Meer informatie?

Onder Klantenservice op deze website vindt u alle informatie, zoals onze algemene voorwaarden. Voor meer informatie kunt u terecht bij onze klantenservice: +31 (0)88 9494 500 of via info@topcats.nl.