Veelgestelde vragen

- Hoe plaats ik een order?

http://topcats.nl/bestellen/een-order-plaatsen.html

- Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

http://topcats.nl/bestellen/een-order-plaatsen.html

- Wat zijn de verzendmogelijkheden?

http://topcats.nl/bestellen/verzendmogelijkheden.html

- Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

http://topcats.nl/bestellen/verzendinfo.html

- Kan ik hier veilig bestellen?

http://topcats.nl/bestellen/veilig-bestellen.html

- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

http://topcats.nl/bestellen/verzendinfo.html

- Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nadat u uw bestelling hebt bevestigd, kunt u deze niet meer zelf wijzigen. Neem indien nodig contact op met de klantenservice.

- Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling bij ons binnenkomt, ontvangt u via e-mail een bevestiging met alle gegevens van uw bestelling. Als uw betaling is ontvangen, ontvangt u een nieuwe e-mail met daarin de betalingsbevestiging.

- Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Om u op de hoogte te houden van de meest recente informatie over de verwerking en levering van uw bestelling sturen wij u bij iedere stap van het bestelproces een nieuwe bevestiging met de laatste status.

- Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail.

Neem contact op met de klantenservice

- Kan ik mijn product ook laten bezorgen op een ander adres dan mijn factuuradres?

U kunt bij het plaatsen van uw bestelling aangeven of de bestelling op uw factuuradres of op een willekeurig ander adres (bijvoorbeeld uw werkadres) moet worden afgeleverd.

- Mijn bestelling is verzonden maar ik heb nog niets ontvangen.

Mogelijk kan de vervoerder uw adres niet vinden of was er niemand thuis toen het pakket werd aangeboden. Raadpleeg de website van onze vervoerder om de actuele status van uw bestelling te bekijken met behulp van het 'Track & Trace'-nummer dat u per e-mail hebt ontvangen. Als u uw bestelling 5 werkdagen na de verzendbevestiging nog niet hebt ontvangen, kunt u via e-mail contact opnemen met de klantenservice.

- Kan ik geld terug krijgen voor mijn oude defecte deel?

In een aantal gevallen is dit mogelijk. Bekijk deze hier https://topcats.nl/handige-links/recycle-premie.html